Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 14 juni 2015

HiepHiep Hoera.....Jarig!

Hallo bloggers...
Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart laten zien..
Een verjaardag is een vrolijke aangelegenheid, dus heb ik gekozen voor vrolijke kleuren.


De digi is van MoManning en heet 'tea for three'.
Ik heb de digi's zo gerangschikt dat het een gezellig theekransje lijkt.
Voor het kleuren heb ik Derwent en Prisma Premier kleurpotloden gebruikt.
Het designpapier is van Authentique 'Playful'.
De tekst-randen heb ik met de Silhouette Cameo gemaakt met de Print&Cut tool.
De bloemen zijn van WildOrchid en de blaadjes is een stans van CheeryLynn.
De onderste roos is gemaakt van klei.

Hieronder nog even de kleurnummers waarmee de dametjes zijn ingekleurd:
*haren: (bruin) PC941-946 (rood) C090-PC1032-1033 (blond) C580-PC1012-941
*huid: PC927-939-1092
*kleding: C090  PC1059-923-924  C390-PC901
Voor de diepte heb ik hier en daar PC935 gebruikt.

Ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden.
Heel erg bedankt voor het langskomen en jullie reactie en heel graag tot een volgende keer.
Een fijne zondag gewenst.


9 opmerkingen:

  1. Knap gedaan! En o zo mooi gekleurd... ik doe het je niet na. Mooi, lief en schattig vind ik je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kaart is dit geworden. Prachtig gekleurd en de digi is heel mooi gecombineerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de stempels schattig gemasked Angela, het ziet er zo allemaal superrrrrrrrrrr gezellig uit op je leuke kaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig tafereeltje Angela. Heel mooi de tekstranden en de roos van klei. Heel mooi is je kaart geworden.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit!! Wat een lief kaartje!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwww Angela
    wat een prachtige en vrolijke kaart
    wat heb je de afdrukjes toch weer mooi ingekleurd!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en mooie kleurtjes
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier zul je wel even zoet mee geweest zijn! Ik heb de stempelset ook, maar nog niet de moed gehad er een kaart mee te maken. Het is een gezellig geheel geworden!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke digi en wat heb je hem mooi ingekleurd!
    Een leuke kaart om vrolijk van te worden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela