Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 3 februari 2014

Creative Cutting Challenges 37...

Goede morgen allemaal...
Het is weer maandag en dus tijd voor een nieuwe challenge bij CCC. Dit keer is het thema Valentijn of Liefde of Vriendschap.... het is maar net wat je aanspreekt.
Mijn DT bijdrage is de eerste creatie gemaakt met de Silhouette Cameo.... 
Met enig schuldgevoel (het moet toch niet gekker worden *grijns*) heb ik mijn oude vertrouwde Silhouette Original verwisseld voor de Cameo.
Mochten er dames (of wellicht heren) zijn die een Silhouette wel zien zitten, maar een Cameo te duur vinden..... voor een klein bedrag wil ik mijn Silhouette Original (+extra's) verkopen; ideaal om op te oefenen.

Terug naar de DT kaart. Dit is 'm geworden:
Ik ben niet van de Valentijnskaarten, maar toen ik dit patroon in de Silhouette Onlinstore zag, wist ik gelijk voor wie ik een Valentijnskaart wilde maken.
Manlief kijkt toch nooit op mijn blog (sterker nog hij weet het niet eens te vinden *grijns*) dus ik kan met een gerust hart deze kaart plaatsen.
Alle snijbestanden komen uit de Silhouette Onlinestore. 
De tekst heb ik weer omgetoverd van snijbestand naar print&cut bestand (zie dit filmpje van Creabest). Het papier is van PapiColor. Voor de hoekjes van de kaart heb ik een billenpons gebruikt.... wie wat bewaart heeft wat; toch!?!?

De sponsor van deze challenge is Jaliska:


De te winnen prijs is een tegoedbon van € 12,50 (mits de artikelen als brievenbuspost verzonden kunnen worden).
De challenge loopt tot zondag 16 februari 21.00 uur.

Benieuwd naar de DT-bijdragen van mijn teammaatjes? Klik dan HIER.
We hopen op net zoveel inzendingen als bij de vorige challenge....

Deze Valentijnskaart wil ik laten meedoen aan de volgende challenges:

Dat was het voorlopig weer. 
Allemaal bedankt voor het langskomen en de leuke reacties telkens weer en graag tot een volgend blogbericht.
Een hele fijne maandag gewenst.

11 opmerkingen:

  1. super mooi kaartje , en ook hier zal manlief mijn blog niet kunnen vinden hihi, moet wel zeggen dat hij alles ziet wat ik maak, en is vol lof als het om een uitdagende kaart gaat (hoe zou dat toch komen)
    dus ik denk dat vele mannen zo zijn.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met prachtige tekst Angela en we zien je creaties met je nieuwe aanwinst graag verschijnen!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaart heb je met het nieuwe apparaat gemaakt. De tekst is ook helemaal super.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous sentiment sweetie. Hope you are well.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart en wat een leuke tekst! Hier zal je man heeel blij mee zijn! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gedaan, deze kaart voor je man! Haha, herkenbaar verhaal... Die van mij zou het ook niet weten. Maar deze kaart zal door jouw man zeer op prijs gesteld worden! Veel plezier met je Cameo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Enne heel sniekie om ´m al te posten terwijl hij voor je man is.... Liefs, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Angela, what a beautiful card design, love the diecut mount and the whole design is just stunning. hugs Shirleyxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Angela,wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela