Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 20 januari 2014

Creative Cutting Challenges 36...

Goede morgen allemaal....
deze maandag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij CCC. 
Dit keer willen we graag cijfers en/of letters op jullie creatie zien.
Voor mijn kaart heb ik mijn inspiratie gehaald uit de 'Silhouette Vrijdag' tutorial van Creabest van 4 januari jl.
Daarin laat Berthine zien hoe je 'gewone' snijbestanden om kunt zetten in print en cut bestanden.
Ik ben met mijn oude vertrouwde Silhouette aan het stoeien gegaan met onderstaande kaart als resultaat.
Morgen zijn onze oudste dochter en haar vriend een jaar samen en ik vond het wel leuk om hen een kaart te sturen....


Alle snijfiles komen uit de Silhouette Onlinestore.
Ik ben begonnen met het hart, daarop heb ik de 1 en de beide namen geprojecteerd. Vervolgens heb ik beide vogels opgebouwd a.h.w. en daaronder de tekst getypt. Voordat je je kaart opbouwt geef je alle afzonderlijke snijfiles de gewenste kleur. Ik heb er een vrolijk kleurrijk geheel van gemaakt 😊.
Deze manier van kaarten maken lijkt mij ideaal als je snel een kaart nodig bent (deze had ik binnen het uur klaar) en toch een persoonlijke kaart wilt sturen. 
Willen jullie graag weten wat mijn teammaatjes gemaakt hebben, ga dan naar ons CCC blog.
De sponsor van deze uitdaging is SVGCuts. De winnaar krijgt een tegoedbon van 20 dollar.


De challenge duurt tot zondag 2 februari a.s. 21.00 uur.
Let wel op de regels m.n. het gebruik van een plotter en/of stansmachine en het maximum van 6 andere challenges.

Allemaal weer bedankt voor het langskomen en voor het achterlaten van reacties en graag tot een volgende keer.
Een hele fijne maandag gewenst.

14 opmerkingen:

  1. Ziet er helemaal te gek uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg leuk uit Angela.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig , vrolijk kaartje!!
    Zullen ze vast leuk vinden.
    Een fijne dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een enige kaart Angela:0) heerlijk die vrolijke kleurtjes!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, vrolijke en persoonlijke kaart weer Angela!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. knap gedaan Angela.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt Angela, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg ingewikkeld uit...Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Angela I love your card that image is so cute to. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap gemaakt Angela. Leuk met die 2 vrolijke "tortel"-vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a sweet card and love the bright cheery colors.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela