Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 2 september 2013

Creative Cutting Challenges 26...

Wat vliegt de tijd....
Het is alweer een jaar geleden dat Margret en Ula het Creative Cutting Challenges blog gestart zijn. Dus tijd voor een verjaardagsfeestje.
Voor de challenges van CCC gebruik ik vaak uitsluitend mijn Silhouette; voor mij een stimulans om te experimenteren met de mogelijkheden van deze 'helse machine'.
Dit keer ben ik in de weer geweest met de printable patterns uit de Silhouette Online Store. Dit is mijn DT-bijdrage van onze verjaardags challenge.
Als basis heb ik oranje cardstock van PapiColor gebruikt en heb het model uitgesneden met de Silhouette. Ik had het model al op diverse blogs voorbij zien komen en heb er met de software van de Silhouette een snijfile van gemaakt. Het designpapier zijn 2 printable patterns. Deze heb ik ook gesneden met de Silhouette; dit geldt ook voor de tekst en de patroontjes.
Gebruikte (snij)files:
* printable pattterns: toy pattern en shredded cabbage - numbers
* cupcake with decorations
* framed numbers
* beautiful frame or journaling spot.
* lettertype: bubblegum

Sponsor is dit keer Sherri Baldy van My Besties. Zoals altijd duurt de challenge weer 2 weken....
Hop ff snel over naar CCC om te zien wat mijn teammaatjes voor schitterende creaties gemaakt hebben en doe gezellig met ons mee.... ben zeer benieuwd naar jullie verjaardagscreaties!

Dit was het weer voor vandaag. Allemaal bedankt voor het langskomen en een hele fijne dag gewenst.

15 opmerkingen:

  1. ik vindt het weer een mooie kaart, met een hele leuke vorm.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Angela, de vorm is leuk!
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een bijzondere vorm; ik vind dat altijd zo knap! Lekker feestelijke kleuren; een mooie kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pop-up kaart! Lekker vrolijk!
    Geniet van je dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela.Je hebt weer heerlijk je best gedaan met jouw sill.Een geweldige mooie kaart.Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart zeg, super model en wat een prachtige kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Angela! Zo leuk dat je telkens iets nieuws probeert met je silhouette.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan met je Sil! Heel gaaf kaartje, Angela!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely bright colourful card Angela.


    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angela,
    Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan, wat heb je een prachtige kaart gemaakt, heel erg leuk.
    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke verjaardgskaart. Mooi van buiten en van binnen. Leuk model.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Angela, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk kaartje, Angela!! Lekker vrolijk!!
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I want to buy a Silhouette so bad but it sounds pretty complicated to me. I LOVE all the cuts you make with yours & have turned your cards into beautiful creations.
    Janie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela