Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 8 juli 2013

Creative Cutting Challenges 23...

Goede morgen ...
Vandaag is het weer tijd voor mijn DT bijdrage aan het Creative Cutting Challengeblog. Het is alweer de 23e challenge en we willen graag creaties/kaarten zien voor een speciale gebeurtenis. De sponsor is Bugaboo en ik heb gekozen voor de digi Stella Birthday - Aged to Perfection. Daarmee heb ik onderstaande kaart gemaakt voor de 50e verjaardag; wat toch een hele speciale verjaardag is.
Stella heb ik ingekleurd met PrismaPremier en Derwent Coloursoft kleurpotloden. De bril van Stella heb ik bewerkt met GlossGel - transparant. De stippeltjes op de achtergrond heb ik gedaan met een satéprikker waar ik het puntje afgeknipt heb en vervolgens in de Versafine - VintageSepia gedoopt heb. De tekst heb ik in OpenOffice gemaakt.
'Sara', de bloem en de kruisjes heb ik gesneden met de Silhouette.
Het DP is van Basic Grey - Nook and Pantry. De randen van het DP heb ik weer bewerkt met DistressInk - Walnut Stain. Voor de kern in de bloem heb ik een acrylbloem gebruikt.
De sketch is van Sweet Sketch Wednesday en deze heb ik gespiegeld en vervolgens een kwartslag gedraaid.
Zoals eerder vemeld is Bugaboo onze sponsor en de winnaar mag maar liefst 7 digi's uitzoeken....
Neem snel even een kijkje voor de prachtige creaties van mijn teamgenootjes en doe gezellig met ons mee; je hebt weer 14 dagen de tijd!!

Sara wil ik laten meedoen aan de volgende challenges:
# Sweet Sketch Wednesday - sketch 213
# Catch the Bug Challengeblog - July anything goes

Dat was het voor vandaag weer....
Allemaal bedankt voor het langskomen en de leuke reacties die jullie telkens weer achterlaten...
Een hele fijne dag gewenst en graag tot een volgende keer.

24 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan, hij is toppie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart is het geworden, ik vind die kruisje ook erg leuk erbij.
    Groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker feestelijk en grappig deze kaart! Mooi hoe dat Sara gemaakt is, daaruit blijkt dat jij erg mooie dingen kan maken met de silhouette; 'n kunst op zich! Geniet van het fijne weer, groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Ik ben niet zo van de digi's , maar deze vind ik leuk. Mooi gedaan in deze kleurtjes en met die letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela,
    Superleuke verjaardagskaart is dit, leuk de grote letters..ziet er mooi uit..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love how this is personalized! Fun papers and perfect embellishments. Happy to have you with us at SSW.
    Hugs, Heide SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is great sweetie, I love this great comical images and you have done it proud.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie, vrolijke Sara kaart! Wat een grappige afbeelding en mooie vrolijke kleuren! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke "Sara" kaart met grappige afbeelding.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Angela what a pretty card, I just adore Stella just perfect for a birthday card. Love your pretty colours and design papers. Great card and thanks so much for joining us over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart met deze leuke digi. mooi papier ook. Volgens mij heb ik dat papier ook nog ergens liggen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a fun take on the sketch. I love stella. Your papers and colors are beautiful. Thanks for joining us.
    Nancy SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderfully creative card Angela! Love your take on the sketch and the diecut name as part of it. So happy to have you join us this week at Sweet Sketch Wednesday!
    Sharon, SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your take on our sketch was wonderful. Thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday.
    ~Jo, SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a fun birthday card! Cute papers and great personalization! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your cards so sweet. Love your fun colors. Have a sweet day! Arlana@ssw!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig mooi kaartje Angela!
    Super leuke digi.
    Bedankt voor je lieve reactie op m'n blog.

    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is a wonderful card and Stella looks just wonderful in all her Birthday glory. Thanks for playing along with us at Bugaboo this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a great project, very cute!! We appreciate you taking the time to join joining our July Anything Goes Challenge at CTB! I hope you can join us for our week long Christmas in July Celebration starting tomorrow!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow you did Stella proud I love how you did your card and all the embellishments. Thank you for joining at Catch the bug. Hope to see you at our week long Christmas in July from the 13-19

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart! Leuke stempel ook! Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela