Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 11 februari 2013

Brr... koud hè?!

Hier ben ik nog een keer..... weer met een kaart.
Dit keer een kaart gemaakt a.h.v. de sketch bij EKEF.
Het DP is van Basic Grey - Nordic Holiday. De randen van het DP heb ik weer bewerkt met DistressInk - Chipped Sapphire.
De tag, de achtergrondsneeuwvlok en de ijspegels heb ik uitgesneden met mijn Silhouette en vervolgens bewerkt met een dabber van Dutch Moments.
De kaart heb ik verder afgewerkt met 2 sneeuwvlokbrads, een sneeuwvlokbedel en lint uit eigen voorraad...

De sneeuwpoppenfamilie is een digi van Beccy's Place en  heb ik weer ingekleurd met Derwent Coloursoft kleurpotloden.
Wit (van de sneeuwpoppen) 710
Oranje (neuzen) 080
Kleding: rood 110-120 donker blauw 310-650 licht blauw 390-380-350 grijs 690 groen 430
De bontrandjes zijn bewerkt met glitterglue baby blue en christal.
"Brr.... koud hè?!" dat stralen (nou ja stralen.... ze zien er aardig verkleumd uit) de sneeuwpoppen op mijn kaart écht uit vind ik. 
De sneeuwvlok op de tag is ook bewerkt met de dabber. De letters zijn gemaakt met een alfabet van QuicKutz.

De sneeuwpoppenfamilie mag meedoen aan de volgende challenges: 
*EKEF - sketch met als optie sneeuwpoppen (12.02)
*Forever Friends - Fortnightly Challenge - anything goes (24.02)

Dat was het voor vandaag....
Allemaal bedankt weer voor de leuke reacties en graag tot een volgend blogbericht.
Fijne dag gewenst...
xxAngela

24 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,

    Jij hebt ook een prachtige kaart gemaakt met de mooie sketch, prachtige afdruk en papier is ook super mooi..succes met de challenge..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is vandaag echt ijzig buiten door die akelige wind maar zelfs deze bikkels hebben er zo te zien last van........enig en op het nippertje klaar Angela!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige sneeuwpoppenstempel!!!! Daar kun je nog eens een winterkaartje mee maken...heel leuk!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwww supergave kaart heb je gemaakt Angela, wat een hele leuke stempel heb je gebruikt. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! De afbeelding is leuk en de tag die er achter steekt maakt het ook af. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww wat een prachtige kaart.... past helemaal bij het weer van vandaag... heeeeel erg koud.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie creatie Angela.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan Angela!! Grappige sneeuwpoppenfamilie, het is een leuke kaart geworden!! En brrrr hier is het ook koud!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je kaart super Angela, ik vind hem helemaal geweldig en zeker met dit koude weer buiten, wat was het guur zeg met die koude wind. Het is een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje!!! Je kaartje hieronder ziet er ook super uit, leuke plaatjes zijn dat hè!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi al die ijzige tinten en ze zien er leuk verkleumd uit... Het was inderdaad fris buiten, maar ben toch een half uur aan de wandel geweest; was duf van het binnen bezig zijn...Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart!! Krijg medelijden met je sneeuwpoppen, ze zien er inderdaad erg koud uit. Perfect kaartje voor bij dit koude weer. Een warme dag vandaag, Colinda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love this mixed character snow group.

    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch! Er is zoveel te zien!!
    Leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi winters kaartje, Angela, het ziet er echt ijzig uit. Leuke digi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieverd is dit Angela.....Maar van mij mag de kou het land uit.Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte winterse kaart, Angela! Zelfs die lieve sneeuwpoppen hebben het echt koud gekregen. ;D
    En een beetje dabber en glitter geeft een mooi ijs-effect.
    Helemaal super.
    Groetjes, Ula

    P.S. En ben ook volger geworden, dat was ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Angela.
    HArtstikke leuke dat je mee hebt gedaan met de challenge van EKEF

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Angela. De digi is echt leuk! Ik heb het ook vaak koud en zeg dan wel eens dat ik niet geschikt ben als ijsbeer of sneeuwpop. Nou deze sneeuwpoppen zijn daar ook niet geschikt voor! hihihihi
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fab card Angela, I love the image and the frosty colours - very nice :)

    Thanks for joining our Fortnightly Challenge at Forever Friends Challenge Blog, good luck in the draw and hope to see you again soon :)

    Tanya xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela