Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 18 juni 2012

Farewell....

Zoals ik beloofd heb, maak ik vandaag bekend wie als 'afscheidscadeautje' een Karen's Doodle digi naar keuze gewonnen heeft. 
Omdat ik geen keuze kon maken uit de reacties, heb ik het volgende bedacht.
Vandaag de 18e juni 2012 valt definitief het doek voor het Karen's Doodles Challenge Blog..... 
Daarom is het winnende nummer het symbolische nummer 18 en dat is.....
Dus Marlies als je me even een mail stuurt, zal ik zorgen dat je de door jou gekozen digi zo snel mogelijk ontvangt.
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties op het snotterdoosje en graag tot een volgende keer.
As promised I will announce today the winner of a Karen's Doodles image.
It's was hard for me to make a choise, so I took a symbolic number (as it is today the 18th of June... the 'farewell day' of the Karen's Doodles Challenge Blog)
This symbolic number is 18 and that is
Thank you all for your lovely comments on my farewell tissue box and see you around in blogland.
xxAngela

2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat ik heb gewonnen!! Super!! Ik ben er erg blij mee en ik zal je meteen mailen! Bedankt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Marlies.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela