Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 9 april 2012

It's the Simple Things...

Allereerst wil ik iedereen hartelijk danken voor de lieve reacties op mijn vorige blogbericht..... Het is een moeilijke week geweest.... maar het leven gaat verder....
First of all I want to thank everyone for leaving me so much love on my latest blog post.... It was a very hard week..... but life goes on and so are we.

Op deze 2e paasdag start de 102e uitdaging bij Karen's Doodles Challenges.
Het thema is dit keer 'Something Spring'.
At Karen's Doodles Challengeblog starts today a new challenge. This time we would like to see 'Something Spring'


Voor deze uitdaging heb ik de Karen's Doodles digi 'Butterfly Girl' gebruikt en haar weer ingekleurd met Derwent Coloursoft. Daarna heb ik haar uitgestanst met een Nestability - Classic Ovals. Alle randen van het DP (Basic Grey - Sultry) en de digi's (de tekstdigi is van Create with TLC) heb ik bewerkt met Distressinkt - Vintage Photo.
De sketch is van Sunday Sketch&Stamp. De kaart heb ik verder afgewerkt met lint en vlinders.
For this challenge I've used the image 'Butterfly Girl' from Karen's Doodles. I  coloured her with my Derwent Coloursoft pencils. The designpaper is from Basic Grey - Sultry. I've used Distress Ink - Vintage Phote for all the edges of the DP as well of the image and sentiment (from Create with TLC).
The layout is a sketch from Sunday Sketch&Stamp.
For the finishing touch I've used some ribbon and butterflies.

Ik hoop dat jullie weer gezellig met ons meedoen...
I hope you all join us at Karen's Doodles this spring challenge....

Dat was het voorlopig weer....
Allemaal een hele fijne paasmaandag gewenst en tot een volgende keer.....
That's all for now....
Whishing all of you a happy easter monday and till next time....
Met deze kaart heb ik de challenge bij Sunday Sketch&Stamp gewonnen... yeah *lol*...
Butterfly Girl has won the challenge at Sunday Sketch&Stamp... yeah *lol*...

xxAngela

21 opmerkingen:

  1. Wat is dit afdrukje lief!!! Je hebt er prachtige kleuren in verwerkt, een hele mooie kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Angela,
    It's the simple things.....is anders geen simpel kaartje, maar een heel MOOI en VROLIJK kaartje ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je weer wat afleiding hebt kunnen vinden Angela! Je kaart is in ieder geval erg mooi en vrolijk geworden!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Angela. Fijne paasdagen voor jou en je familie. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is adorable Angela, love the colours and layout.

    Big Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve schattige kaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed weer iets van je te zien Angela, ik hoop dat je er een beetje plezier aan hebt beleefd en het wat afleiidng heeft kunnen geven. Het kaartje ziet er echt lente-achtig uit, heerlijke kleurtjes!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om weer een creatie van je te zien Angela
    wat een schattig kaartje, heerlijk die kleuren
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje is dit, ben gek op deze kleuren.

    Hopelijk heb je je gedachten een klein beetje kunnen verzetten. Wat een afschuwelijk bericht zeg. Ik liep wat achter met bloggen en lees het nu pas. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

    Lieve groeten,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Angela en die kleuren zijn zo lekker fris.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel lief en vrolijke lente kaart Angela! Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een prachtige kaart Angela!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Angela!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Angela.
    Ik kwam via via op je blog terecht om rond te neuzen.
    Wat een leuke verschillende kaartjes maak je.
    Ik heb me gelijk bij je aangemeld, zo kan ik regelmatig eens terugkomen.
    groetjes Liesbeth
    kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Angela

    Fijn dat je weer op jouw blog bent .Ik heb je gemist
    Jouw kaartje is weer erg mooi geworden.....ook hele mooie kleurtjes
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angela,
    Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt voor onze uitdaging! Laat de lente maar komen!!!!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Angela, Fijn weer een kaartje van je te zien. Hij is erg leuk geworden. Mooi van kleur met een erg leuke stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje Angela. Krijg er echt zo'n heerlijk lentegevoel bij.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lovely card, lovely butterflies too. Thank you for joining us at Sunday Sketch & Stamp.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela