Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 23 november 2011

Stampfairy...

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met een digi van Stampfairy.



De kerstbal is een freebie van Stampfairy en daar heb ik Molly-Winter 'opgeplakt'. Dat kan heel gemakkelijk, omdat je de digi's in zowel JPEG als PNG krijgt. Ik vond het wel grappig om haar op een kerstbal te zetten...
Molly en de kerstbal zijn weer ingekleurd met Derwent en daarna uitgestanst met Nestability - label ten. De sketch is van Hanna & Friends. Het DP is van het Kruidvat. Verder heb ik de kaart afgewerkt met sneeuwvlokjes (stans van Provo Craft) flink voorzien van glitterglue en wat plakcristals. De tekst is uit het DP geknipt. Achter de digi heb ik wat kerstband van de Action geplakt.
De border is gestanst met een tonicpons.

Challenges:
Bedankt voor de leuke reacties op mijn kaartje voor Diana en graag tot een volgende blogbericht....
Een hele fijne dag gewenst.
xxAngela

21 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer schitterend Angela
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Angela,
    wat een leuk digi, mooi papier en een leuke sketch! Kortom een geslaagde kaart!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige digi, je hebt er een geweldige mooie kaart mee gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een prachtige kaart geworden Angela!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is mooi met die heldere kleuren!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Angela
    hele leuke digi!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat een leuk idee om haar op de kerstbal te zetten, een mooi kleurig kaartje, helemaal leuk dus.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg schattig en weeral zo'n mooi kleurencombinatie van alles. Past perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan met dat meisje op die grote kerstbal in dat label. Super gezellige kleuren Angela!!

    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart Angela!!! Ook heel mooi van kleur.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely Card, I like the colours! Thanks for joining us at Hanna & Friends!

    Hugs Jasmin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje!!! Wat heb je dat leuk gedaan zo met dat poppetje op die kerstbal, héél leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beeldschoon is je kaartje
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Angela! Ben laatst ook aan het stoeien geweest met 2 van die digi's maar ze willen niet, ik doe vast iets verkeerd maar dat zoek ik nog wel uit.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart, mooie kleuren en leuk idee om haar om de kerstbal te laten zitten. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Molly looks just adoroable Angela, what a lovely card and clouring, love the sparkle...so very pretty.

    Thanks for joining in with us at 'Stamp fairy'

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig kaartje Angela met een hele lieve digi. Ik vind dat je ook mooi papier hebt gebruikt.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so cute Angela. I love your Molly and beautiful colouring. Thanks for joining us at Stamp Fairy this week. Annette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk vrolijk kaartje zo met die kleurtjes. Prachtig.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous! I love the blue and purple together. Thanks for playing at StampFairy.

    Deanne :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela