Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 26 juni 2011

Hup Holland Hup...

Je hebt soms van die dagen dat alles tegen zit... 
Eerst deed het fototoestel niet wat ik wilde... maar niet getreurd, dan scannen we de kaart; dus niet. Wat ik ook probeerde ik kreeg de printer niet aan de praat. Dus kon ik de kaart voor de challenge van deze week bij Karen's Doodles NL (een kaart/creatie maken adhv een inspiratiefoto) maar niet plaatsen. De redding kwam vanochtend, toen zoonlief op zijn trainingsrondje (wielrennen) een koffiepauze bij huize Hollander inlaste; ik blij.


Aan de hand van bovenstaande foto heb ik deze kaart gemaakt.


Als ik oranje zie, moet ik óf aan het Koningshuis denken of aan sport in nationaal verband. Nu heeft Karens Doodles 2 schitterende digi's 'Summertime Boy'. Een voetbalversie en een honkbalversie. Ik heb voor de voetbalversie gekozen. Onze voetbalheld heb ik ingekleurd met Derwent en uitgestanst met een Nestability. De tekst is gemaakt op de pc. Alle vier vlakken is cardstock bestempeld met een tekststempel. En welke jongen droomt er nou niet van om in het Nederlands elftal te voetballen; vandaar de 'dromen'tekststempel.

Allemaal héél erg bedankt voor de ontzettend leuke reacties op mijn pyramidekaart.....vond het super om te lezen!!!

Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer.
xxAngela

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en stoer kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gelukkig toch nog helemaal goedgekomen Angela en je kaart is hartstikke leuk!!! Dat van die dromen is helemaal goed gevonden!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een wielrennende zoon...gaaf... ik ook.
    Deze droomt er echter niet van om profvoetballer te worden maar....(je raadt het vast wel) Je kaartje is echter wel erg leuk geworden, super.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze digi blijft super voor een jongenskaart. Je hebt er een stoere kaart van gemaakt. Leuk.
    Groetjes Aletta (gast-designer KD)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tienerkaart! Leuk dat je meedoet met KD NL!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Angela!!
    Veel succes bij Karens Doodles NL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij je op een leuke manier laten inspireren zeg! Leuk ook die eyelets aan de zijkant, geeft een lekker stoer effect.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela