Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 18 april 2011

Iets heel anders...

De volgende condoleancekaarten heb ik in opdracht gemaakt. In totaal heb ik er 10 gemaakt, maar ga deze niet allemaal plaatsen...

De kruizen op beide kaarten heb ik met de Silhouette gesneden. De tekst is met OpenOffice gemaakt. Verder een (oude) hoekpons gebruikt, een floralpons van Nellie Snellen (op het bovenste kaartje) en op het onderste kaartje een QuicKutz blaadjesstans en de vlinder creatable van Marianne Design. De harten van de bloemetjes zijn blanco dewdrops.

Voor een evenwichtig geheel plaats ik een geboortecreatie uit het 'archief'...
Het patroon heb ik gekregen op de clubdag van 'Creative with HobbyVision'... helaas bestaat deze club niet meer. Deze labelkaarthouder heb ik gemaakt voor goede vrienden van onze jongste dochter.
De voorkant:
 De achterkant:
 De labelhouderkaart open gevouwen:

De afdrukjes zijn digi's van Eline Pellinkhof die ik weer ingekleurd heb met Derwent Coloursoft potloden. Het scrappapier is van Basic Grey - Marrakech. Voor het stansen van de afbeeldingen en de tekst (die ik gemaakt heb met OpenOffice) heb ik diverse Nestabilities gebruikt. De vlinder is een stans van Double Do. De borderstans is ook een Nestability.

Allemaal een hele fijne avond gewenst en wellicht tot een volgende keer...
xxAngela

1 opmerking:

  1. Wauw schitterende kaarten zijn dat geworden. Heel mooi gedaan zo met die kruizen. Het geboorte kaartje is ook een lieffie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela