Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 19 april 2011

Fijne Pasen...

De tijd vliegt... zo is het Kerst en zo is het Pasen... niet te geloven. 

Zo veel kaarten als er met Kerst verstuurd worden, zo weinig verstuur ik er met Pasen... Ben vanochtend toch maar aan een Paaskaart begonnen... en zie hier het resultaat.


De sketch is van Anne Marije en is tevens de opdracht voor de challenge van Create4Fun van deze maand. De digi is van Eline Pellinkhof en is weer ingekleurd met Derwent Coloursoft. Het scrappapier is een paperpad van Basic Grey-Lilykate. De randjes heb ik bewerkt met Cat's Eye. De bloemenstans en blaadjesstans is een creatable van Marianne Design. Ook de papieren bloemetjes zijn van Marianne Design, evenals de vlindercreatable. De tekst is uitgestanst met dies van QuicKutz - Phoebe.

Dat was het weer voor vandaag...
xxAngela

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart, hele lieve kleurtjes en het plaatje en bloemen zijn enig!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi paaskaartje!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angela
    wat een super lief paaskaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela